Heli Tomminen 305

Olen syntynyt harjavaltalaiseksi v. 1967 ja Harjavalta olikin kotikuntani 40 ensimmäistä vuotta. Nykyinen postiosoite löytyy Porista, jonne muutin perhesyistä loppuvuodesta 2010. Nykyisin perheeseeni kuuluu avopuoliso. Harjavallassa asuvat edelleen vanhempani ja veljeni perheineen sekä sukulaisia ja ystäviä.Koulua olen tykännyt käydä ja olen vuosien saatossa hankkinut lastentarhanopettajan, luokanopettajan, erityisluokanopettajan ja kasvatustieteiden maisterin pätevyydet. Työurani olen tehnyt kasvatuksen ja opetuksen parissa.Olen kiinnostunut yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta. Synnyinkaupunkini Harjavallan valtuutettuna toimin v.1997-2010, joista valtuuston pj:na v.2005-2010. Luottamustoimissa olen työskennellyt Harjavallan kaupunginhallituksessa, eri lautakunnissa sekä kuntien välisissä yhteistyöryhmissä. Satakuntaliiton maakuntavaltuustossa olen toiminut varajäsenenä ja maakuntahallituksessa varsinaisena jäsenenä v. 2001-2004. SDP:n 1. varakansanedustajana olin v.2007 – 2011, äänimääräni ollessa 4400. Ministeri Kiurun poliittisena erityisavustajana työskentelin 7kk Opetus- ja kulttuuriministeriössä. Järjestötoiminnan puolella olen vaikuttanut Kehitysvammaliiton hallituksessa v. 2007-2019 ja nykyisin toimin liittovaltuuston jäsenenä.Puolueeseen olen liittynyt 1.10.1997 ja olen Harjavallan Sosialidemokraattien jäsen.Minulle näissä vaaleissa tärkeää on ihmisten tasavertainen kohtelu asuinkunnasta tai tuen tarpeesta riippumatta. Työni erityisluokanopettajana antaa erinomaisen näkökentän siihen, että hyvinvointialueen sekä psykologi -ja oppilashuollon, vammaispalveluiden että alueellisten palveluiden saatavuudesta ja kehittämisestä on huolehdittava. Tulevilla aluevaltuutetuilla ja lautakuntien jäsenillä on hyvä olla kokemusta,näkemystä, tietoa ja yhteistyökykyä päätettäessä palvelurakenteen uudistamisesta ja palvelujen laajuudesta, sijainneista, hinnasta sekä siitä, että kansalaisten yhdenvertaisuus päätöksenteossa toteutuu.Olen valmis käärimään hihat muutaman vuoden tauon jälkeen, jos äänestäjät minut siihen valtuuttavat.t. Heli numerolla 3051 872Tavoitetut henkilöt561Sitoutumiset+4,1x enemmänJakelupisteetMainosta julkaisua

76Sinä ja 75 muuta3 kommenttia7 jakoaTykkääKommenttiJaa